Regulamin


  1. Sklep internetowy, działający pod nazwą www.magraf.eu, prowadzony jest przez Marię Kozik (właścicielkę zamkniętej 31 grudnia 2019 firmy Magraf, z siedzibą przy ul. Kraszewskiego 36, 43-502 Czechowice-Dziedzice, numer NIP PL 652-000-60-35, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 59557, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej).
  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.magraf.eu.
  4. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
    • w momencie otrzymania zamówienia przez Klienta - Klient dostaje mailem informacje o przygotowanym zamówieniu i należności jaką ma wpłacić na konto firmy ( w przypadku formy płatności: przelew),
    • w momencie otrzymania zamówienia przez klienta - w przypadku zamówień wysyłanych paczką, płatnych przy odbiorze.
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia.
  6. Nie wystawiam paragonów ani faktur VAT.
  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
  8. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
  9. Przesyłki dostarcza Poczta Polska w postaci przesyłki priorytetowej, przewidywany czas dostawy to 2 dni.
  10. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • przy odbiorze: należność pobiera listonosz;
    • przelewem bankowym na konto sklepu.
  11. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz koszty wysłania przesyłki do klienta o równowartości najtańszej opcji dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Formularz zwrotu.
  12. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  13. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Maria Kozik, ul. Nehrebeckiego 8, 43-316 Bielsko-Biała. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi klient.
  14. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Marią Kozik.
  15. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  16. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Wróć do pomocy »







Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.